2010年6月23日水曜日

Campus Cat

I got a picture of sweet cat. This cat lives in my campus. It's so cute, isn't it?
I tried hard to take it picture before. But it was not working, cuz most cats hate camera. I don't know why. So I ask my friend who keep a cat for help.
今回は友人からもらった猫の写真です。この猫は私の通う大学に住んでいます。
前々からこの猫の写真をブログに載せたいと思っていたのですが、猫がカメラを嫌がるためなかなか実現できませんでした。今回、自宅で猫を飼っている友達の助けを借りることができました。よくよく考えてみると動物カメラマンってすごい大変なんですね(笑)

0 件のコメント:

コメントを投稿