2010年8月31日火曜日

dA icons review

I finished making my 11th Ben10 icon. I use them on deviantArt.
ディヴィアントアートのアイコンが11個を突破しました。まだ、使っていないのもありますが、アイコンに飽きる度に使って行こうと思います。

〈内容〉
(1) Normal smile - Yeah, I usualy use it. He's just smiling
笑顔のベン。

(2) Watching 3D - He's waring 3D glasses like Ben10UA s1ep2 "dupted".
映画「相撲スラマー3D」を見に行ったベン。UAの2話に合わせて作りました。

(3) Smoothies - He's drinking smoothies as usual.
Mr.スムージーでスムージーを飲んでいるベン。

(4) With Albedo - There is someone behind Ben!
背後にアルビードがいます。

(5) With Ben10 - There is someone behind Albedo!
背後にベンがいます。

(6) Normal Albedo - He is as usual. I made for Ben10AF final battle.
アルビード。AFの最終回に合わせて作りました。

(7) Ben10 in Jail - He's waring a jail suit.
囚人服のベン。未使用ですが、UAが放送開始したころに作りました。

(8) Half dead - Amm, it's for kinda holloween...
死にかけベン。まあ、ハロウィン用かな…。

(9) Rex style - He's waring Generator Rex's clothes. I made it for the Generator Rex series' begining.
ジェネレーター・レックスのコスプレをしたベン。ジェネレーター・レックス放送開始に合わせて作りました。

(10) Six style - He's waring Agent Six's clothes.
エージェント・シックスのコスプレをしたベン。これから使う予定です。

(11) Kid style - He's wareing his old T- shirt.

無印のTシャツを着たベン。本来これがノーマルな気が(笑)

I hope I'll make more.
また、イベントに合わせて増やして行こうと思います。

0 件のコメント:

コメントを投稿