2010年7月15日木曜日

Campus Kitties



Hey, look at this little sweet kitties! Did you remember I write about a camupus cat? Then it has borne 4 kitties. Cute huh? Now they are popular on my camups.
ぬこ、かわいい!!前回、大学で飼われている猫について書いたのを覚えておいででしょうか?あの猫が4匹の仔猫を産みました!彼らは今、大学の人気者です。




This time, I could take kitties pictures by myself. Cuz they don't hate a camera. But few seconds later, the matter was happened. A kitten grabed my camera's strap, and didn't let it free! so I couldn't take picture anymore.
"Curiosity killed the strap."
今回は人の手を借りずに動物を撮影出来ました。しかし、数枚の写真を撮った後、事件は起きました。仔猫がカメラのストラップに飛びかかったのです。おかげで撮影は中断。
 好奇心によってストラップをボロボロにされました(笑)

0 件のコメント:

コメントを投稿